KAŠÍK, Milan. Proč může být moderní marketing pro vědecké pracovníky užitečný. In Sporková, B. Multiplikační efekty postgraduálního celoživotního vzdělávání vědeckých pracovníků v regionálních podmínkách. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, s. 80-83, 3 s. ISBN 978-80-7408-061-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{3551, author = {Kašík, Milan}, address = {Praha}, booktitle = {Multiplikační efekty postgraduálního celoživotního vzdělávání vědeckých pracovníků v regionálních podmínkách}, editor = {Sporková, B}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7408-061-6}, pages = {80-83}, publisher = {Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.}, title = {Proč může být moderní marketing pro vědecké pracovníky užitečný}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 3551 AU - Kašík, Milan PY - 2012 TI - Proč může být moderní marketing pro vědecké pracovníky užitečný PB - Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. CY - Praha SN - 9788074080616 ER -
KAŠÍK, Milan. Proč může být moderní marketing pro vědecké pracovníky užitečný. In Sporková, B. \textit{Multiplikační efekty postgraduálního celoživotního vzdělávání vědeckých pracovníků v regionálních podmínkách}. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, s.~80-83, 3 s. ISBN~978-80-7408-061-6.
|