KAŠÍK, Milan. Proč může být moderní marketing pro vědecké pracovníky užitečný. In Sporková, B. Multiplikační efekty postgraduálního celoživotního vzdělávání vědeckých pracovníků v regionálních podmínkách. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. p. 80-83, 3 pp. ISBN 978-80-7408-061-6. 2012.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Proč může být moderní marketing pro vědecké pracovníky užitečný
Authors KAŠÍK, Milan.
Edition Praha, Multiplikační efekty postgraduálního celoživotního vzdělávání vědeckých pracovníků v regionálních podmínkách, p. 80-83, 3 pp. 2012.
Publisher Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-7408-061-6
Tags AR 2011/2012, RIV_ano
Changed by Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 11/2/2013 11:35.
PrintDisplayed: 28/3/2024 19:59