D 2012

Firemní filantropie a její uplatňování v ČR

KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ

Základní údaje

Originální název

Firemní filantropie a její uplatňování v ČR

Název anglicky

CORPORATE PHILANTHROPY AND ITS APPLICATION IN CZE

Autoři

KUNZ, Vilém (203 Česká republika, domácí) a Jitka SRPOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Bratislava, Aktuálne problémy podnikovej sféry, od s. 520-523, 4 s. 2012

Nakladatel

Ekonomická univerzita v Bratislavě

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/04274644:_____/12:#0000008

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-225-3427-7

Klíčová slova česky

Firemní filantropie, firemní sponzoring, doborovolnictví

Klíčová slova anglicky

Corporate Philanthropy; Corporate Sponzorship; Volunteerism; Corporate Philanthropy Tools; Matching Funds

Štítky

AR 2011-2012, RIV_ne, WOS
Změněno: 24. 3. 2017 12:35, Ing. Dominika Moravcová

Anotace

ORIG EN

V originále

Společnosti, které se aktivně a dlouhodobě zabývají filantropií, se často snaží budovat trvalá a pevná partnerství zejména s neziskovými subjekty. Kromě peněžních darů existuje pro firmy i mnoho dalších nefinančních forem účinné podpory jednotlivců, skupin nebo organizací. V zahraničí i v České republice existuje mnoho firem, které navíc poskytují širokou škálu možností dobrovolnictví.

Anglicky

Companies that are actively engaged in long - term philanthropy are often trying to build long - lasting and solid partnerships, especially with nonprofit entities. For companies, in addition to monetary donations, there are many other non - financial forms of support to be a ble to effectively aid individuals, groups or organizations. There are a lot of firms, some of them also in CZE, that provide wide range of options of volunteerism to their employees.
Zobrazeno: 19. 10. 2024 00:38