2012
Firemní filantropie a její uplatňování v ČR
KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁZákladní údaje
Originální název
Firemní filantropie a její uplatňování v ČR
Název anglicky
CORPORATE PHILANTHROPY AND ITS APPLICATION IN CZE
Autoři
KUNZ, Vilém (203 Česká republika, domácí) a Jitka SRPOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Bratislava, Aktuálne problémy podnikovej sféry, od s. 520-523, 4 s. 2012
Nakladatel
Ekonomická univerzita v Bratislavě
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/04274644:_____/12:#0000008
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
ISBN
978-80-225-3427-7
Klíčová slova česky
Firemní filantropie, firemní sponzoring, doborovolnictví
Klíčová slova anglicky
Corporate Philanthropy; Corporate Sponzorship; Volunteerism; Corporate Philanthropy Tools; Matching Funds
Štítky
Změněno: 24. 3. 2017 12:35, Ing. Dominika Moravcová
V originále
Společnosti, které se aktivně a dlouhodobě zabývají filantropií, se často snaží budovat trvalá a pevná partnerství zejména s neziskovými subjekty. Kromě peněžních darů existuje pro firmy i mnoho dalších nefinančních forem účinné podpory jednotlivců, skupin nebo organizací. V zahraničí i v České republice existuje mnoho firem, které navíc poskytují širokou škálu možností dobrovolnictví.
Anglicky
Companies that are actively engaged in long - term philanthropy are often trying to build long - lasting and solid partnerships, especially with nonprofit entities. For companies, in addition to monetary donations, there are many other non - financial forms of support to be a ble to effectively aid individuals, groups or organizations. There are a lot of firms, some of them also in CZE, that provide wide range of options of volunteerism to their employees.