KREJČÍ, Aleš. Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu. In Boháček Jiří a kol. Výzvy marketingu v současné krizi. 1. vyd. Praha: Adart, 2013, s. 83-91. edice J@K, sv. 3. ISBN 978-80-904645-7-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu
Název česky Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu
Název anglicky Sale support and direct marketing in low-cost mode
Autoři KREJČÍ, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Praha, Výzvy marketingu v současné krizi, od s. 83-91, 9 s. edice J@K, sv. 3, 2013.
Nakladatel Adart
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW Příspěvek se věnuje těm metodám marketingové komunikace, které pomáhají budovat adresní databáze zákazníků a které je využívají. Adart nakladatelství s vědeckou radou.
Kód RIV RIV/04274644:_____/13:#0000009
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-904645-7-5
Klíčová slova česky marketingová komunikace, nízkonákladový marketing, podpora prodeje, přímý marketing
Klíčová slova anglicky marketing communication; low-cost marketing; sale support; direct marketing
Štítky hyperkonkurence, nízkonákladový marketing, podpora prodeje, přímý marketing, RIV_ne
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Aleš Krejčí, CSc., učo 23134. Změněno: 4. 11. 2021 13:37.
Anotace
Příspěvek se věnuje těm metodám marketingové komunikace, které pomáhají budovat adresní databáze zákazníků (nástroje podpory prodeje) a které je využívají (přímý marketing). Upozorňuje na nejnovější změny v charakteru konkurenčního prostředí a nové aspekty v marketingových strategiích v období vleklé hospodářské stagnace či krize. Autor zdůrazňuje stále nedoceňovanou nutnost přesně formulovat komunikační cíle, správně pochopit mechanismy nástrojů marketingové komunikace a důsledně prověřovat účinky použitých nástrojů i jejich synergii. Příspěvek ukazuje některé cesty, kterými lze i v době stagnující ekonomiky, úsporných režimů a redukovaných rozpočtů na marketingovou komunikaci účinně ovlivňovat myšlení a chování cílových skupin zákazníků a posilovat pozice na trhu.
Anotace anglicky
The paper deals with those methods of marketing communications that help build an address database of customers (sales support tools), and using them (direct marketing). The contribution draws attention to recent changes in the nature of the competitive environment and new aspects in marketing strategies in a protracted period of economic stagnation and crisis. The author emphasizes the need to formulate exactly the communications goals, to properly understand the mechanisms of marketing communication tools and thoroughly examine the effects of the tools and their synergy. The paper shows some of the ways in which one can even during a sluggish economy, power-saving modes and reduced budgets in marketing communications effectively affect the thinking and behavior of target groups of customers and strengthen own market position.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
obalka_Vyzvy_marketingu.png Licence Creative Commons  Verze souboru Krejčí, A. 3. 5. 2013

Vlastnosti

Adresa v ISu
https://is.vsfs.cz/auth/publication/3738/obalka_Vyzvy_marketingu.png
Adresa ze světa
https://is.vsfs.cz/publication/3738/obalka_Vyzvy_marketingu.png
Adresa do Správce
https://is.vsfs.cz/auth/publication/3738/obalka_Vyzvy_marketingu.png?info
Ze světa do Správce
https://is.vsfs.cz/publication/3738/obalka_Vyzvy_marketingu.png?info
Vloženo
Pá 3. 5. 2013 11:49

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu (od 9. 8. 2014 15:00)
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Ing. Dominika Moravcová, učo 21787
  • osoba RNDr. Aleš Krejčí, CSc., učo 23134
Atributy
 

obalka_Vyzvy_marketingu.png

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.vsfs.cz/auth/publication/3738/obalka_Vyzvy_marketingu.png
Adresa ze světa
https://is.vsfs.cz/publication/3738/obalka_Vyzvy_marketingu.png
Typ souboru
obrázek PNG (image/png)
Velikost
130,6 KB
Hash md5
19a191b69b4b70ab0ff1f12a4621e6a6
Vloženo
Pá 3. 5. 2013 11:49
Vytisknout
Nahlásit neoprávněně vložený soubor Zobrazeno: 12. 5. 2024 15:48