C 2013

Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu

KREJČÍ, Aleš

Základní údaje

Originální název

Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu

Název česky

Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu

Název anglicky

Sale support and direct marketing in low-cost mode

Autoři

KREJČÍ, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Praha, Výzvy marketingu v současné krizi, od s. 83-91, 9 s. edice J@K, sv. 3, 2013

Nakladatel

Adart

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/04274644:_____/13:#0000009

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-904645-7-5

Klíčová slova česky

marketingová komunikace, nízkonákladový marketing, podpora prodeje, přímý marketing

Klíčová slova anglicky

marketing communication; low-cost marketing; sale support; direct marketing

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 4. 11. 2021 13:37, RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek se věnuje těm metodám marketingové komunikace, které pomáhají budovat adresní databáze zákazníků (nástroje podpory prodeje) a které je využívají (přímý marketing). Upozorňuje na nejnovější změny v charakteru konkurenčního prostředí a nové aspekty v marketingových strategiích v období vleklé hospodářské stagnace či krize. Autor zdůrazňuje stále nedoceňovanou nutnost přesně formulovat komunikační cíle, správně pochopit mechanismy nástrojů marketingové komunikace a důsledně prověřovat účinky použitých nástrojů i jejich synergii. Příspěvek ukazuje některé cesty, kterými lze i v době stagnující ekonomiky, úsporných režimů a redukovaných rozpočtů na marketingovou komunikaci účinně ovlivňovat myšlení a chování cílových skupin zákazníků a posilovat pozice na trhu.

Anglicky

The paper deals with those methods of marketing communications that help build an address database of customers (sales support tools), and using them (direct marketing). The contribution draws attention to recent changes in the nature of the competitive environment and new aspects in marketing strategies in a protracted period of economic stagnation and crisis. The author emphasizes the need to formulate exactly the communications goals, to properly understand the mechanisms of marketing communication tools and thoroughly examine the effects of the tools and their synergy. The paper shows some of the ways in which one can even during a sluggish economy, power-saving modes and reduced budgets in marketing communications effectively affect the thinking and behavior of target groups of customers and strengthen own market position.

Přiložené soubory