2013
Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu
KREJČÍ, AlešZákladní údaje
Originální název
Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu
Název česky
Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu
Název anglicky
Sale support and direct marketing in low-cost mode
Autoři
KREJČÍ, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Praha, Výzvy marketingu v současné krizi, od s. 83-91, 9 s. edice J@K, sv. 3, 2013
Nakladatel
Adart
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/04274644:_____/13:#0000009
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
ISBN
978-80-904645-7-5
Klíčová slova česky
marketingová komunikace, nízkonákladový marketing, podpora prodeje, přímý marketing
Klíčová slova anglicky
marketing communication; low-cost marketing; sale support; direct marketing
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 4. 11. 2021 13:37, RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
V originále
Příspěvek se věnuje těm metodám marketingové komunikace, které pomáhají budovat adresní databáze zákazníků (nástroje podpory prodeje) a které je využívají (přímý marketing). Upozorňuje na nejnovější změny v charakteru konkurenčního prostředí a nové aspekty v marketingových strategiích v období vleklé hospodářské stagnace či krize. Autor zdůrazňuje stále nedoceňovanou nutnost přesně formulovat komunikační cíle, správně pochopit mechanismy nástrojů marketingové komunikace a důsledně prověřovat účinky použitých nástrojů i jejich synergii. Příspěvek ukazuje některé cesty, kterými lze i v době stagnující ekonomiky, úsporných režimů a redukovaných rozpočtů na marketingovou komunikaci účinně ovlivňovat myšlení a chování cílových skupin zákazníků a posilovat pozice na trhu.
Anglicky
The paper deals with those methods of marketing communications that help build an address database of customers (sales support tools), and using them (direct marketing). The contribution draws attention to recent changes in the nature of the competitive environment and new aspects in marketing strategies in a protracted period of economic stagnation and crisis. The author emphasizes the need to formulate exactly the communications goals, to properly understand the mechanisms of marketing communication tools and thoroughly examine the effects of the tools and their synergy. The paper shows some of the ways in which one can even during a sluggish economy, power-saving modes and reduced budgets in marketing communications effectively affect the thinking and behavior of target groups of customers and strengthen own market position.