KUNZ, Vilém. Proč a jak by měly firmy v ČR efektivně komunikovat o svém společensky odpovědném chování. In Fedorko, R., Bačík, R. (eds.). Nové trendy v marketingu súčasnosť a budúcnosť. Prešovská univerzita v Prešove, 2012, s. 81-90, 9 s. ISBN 978-80-555-0711-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{3877, author = {Kunz, Vilém}, booktitle = {Fedorko, R., Bačík, R. (eds.). Nové trendy v marketingu súčasnosť a budúcnosť}, language = {cze}, isbn = {978-80-555-0711-8}, pages = {81-90}, publisher = {Prešovská univerzita v Prešove}, title = {Proč a jak by měly firmy v ČR efektivně komunikovat o svém společensky odpovědném chování}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 3877 AU - Kunz, Vilém PY - 2012 TI - Proč a jak by měly firmy v ČR efektivně komunikovat o svém společensky odpovědném chování PB - Prešovská univerzita v Prešove SN - 9788055507118 ER -
KUNZ, Vilém. Proč a jak by měly firmy v ČR efektivně komunikovat o svém společensky odpovědném chování. In \textit{Fedorko, R., Bačík, R. (eds.). Nové trendy v marketingu súčasnosť a budúcnosť}. Prešovská univerzita v Prešove, 2012, s.~81-90, 9 s. ISBN~978-80-555-0711-8.
|