J 2012

Lobbing jako specifická persuazivní aktivita. Recenze knihy: Kadera, M., Vlačihová, A. Lobbing. Praha, Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 88 s. ISBN 978-80-7408-053-1

PAVLŮ, Dušan

Basic information

Original name

Lobbing jako specifická persuazivní aktivita. Recenze knihy: Kadera, M., Vlačihová, A. Lobbing. Praha, Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 88 s. ISBN 978-80-7408-053-1

Authors

PAVLŮ, Dušan

Edition

Communication Today, Trnava, Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2012, 1338-130X

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

Literature, mass media, audio-visual activities

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

University of Finance and Administration

Tags

International impact
Změněno: 30/9/2013 14:46, Mgr. Eva Lebedová