2012
Lobbing jako specifická persuazivní aktivita. Recenze knihy: Kadera, M., Vlačihová, A. Lobbing. Praha, Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 88 s. ISBN 978-80-7408-053-1
PAVLŮ, DušanBasic information
Original name
Lobbing jako specifická persuazivní aktivita. Recenze knihy: Kadera, M., Vlačihová, A. Lobbing. Praha, Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 88 s. ISBN 978-80-7408-053-1
Authors
PAVLŮ, Dušan
Edition
Communication Today, Trnava, Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2012, 1338-130X
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Article in a journal
Field of Study
Literature, mass media, audio-visual activities
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Organization unit
University of Finance and Administration
Tags
Tags
International impact
Changed: 30/9/2013 14:46, Mgr. Eva Lebedová