PETROVÁ, Iva. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Recenze knihy: Kozel, R., Mynářová, L., Svobodová, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6. Marketing a komunikace. 2012, roč. 22, č. 3. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{3959, author = {Petrová, Iva}, article_number = {č. 3}, language = {cze}, journal = {Marketing a komunikace}, title = {Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Recenze knihy: Kozel, R., Mynářová, L., Svobodová, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6}, volume = {roč. 22}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 3959 AU - Petrová, Iva PY - 2012 TI - Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Recenze knihy: Kozel, R., Mynářová, L., Svobodová, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6 JF - Marketing a komunikace VL - roč. 22 IS - č. 3 ER -
PETROVÁ, Iva. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Recenze knihy: Kozel, R., Mynářová, L., Svobodová, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6. \textit{Marketing a komunikace}. 2012, roč. 22, č. 3.
|