ROUBAL, Ondřej. Možnosti využití empirického výzkumu sociálního profilu studentů pro marketing vysokých škol. In Petranová, D., Magál, S., Matúš, J. (eds.). Megatrendy a média 2012. Trnava: UCM FMK, 2012, s. 96-114, 18 s. ISBN 978-80-8105-392-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti využití empirického výzkumu sociálního profilu studentů pro marketing vysokých škol
Autoři ROUBAL, Ondřej.
Vydání Trnava, Petranová, D., Magál, S., Matúš, J. (eds.). Megatrendy a média 2012, od s. 96-114, 18 s. 2012.
Nakladatel UCM FMK
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-392-4
Štítky AR 2012-2013, RIV_ne
Příznaky Mezinárodní význam
Návaznosti OP7741, projekt VaV.
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 10:11.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 23:21