2013
Masová média – stále ještě nejvýraznější nosič reklamní informace: změny v nákladech, změny v efektivnosti, změny v životním stylu
PAVLŮ, DušanZákladní údaje
Originální název
Masová média – stále ještě nejvýraznější nosič reklamní informace: změny v nákladech, změny v efektivnosti, změny v životním stylu
Autoři
PAVLŮ, Dušan
Vydání
Trnava, Megatrendy a média 2013 – zväčšenina: média ako komodita, od s. s. 206-229, 2013
Nakladatel
FMK UCM
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
ISBN
978-80-8105-479-2
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 20. 5. 2014 14:43, Mgr. Eva Lebedová