D 2013

Masová média – stále ještě nejvýraznější nosič reklamní informace: změny v nákladech, změny v efektivnosti, změny v životním stylu

PAVLŮ, Dušan

Základní údaje

Originální název

Masová média – stále ještě nejvýraznější nosič reklamní informace: změny v nákladech, změny v efektivnosti, změny v životním stylu

Autoři

PAVLŮ, Dušan

Vydání

Trnava, Megatrendy a média 2013 – zväčšenina: média ako komodita, od s. s. 206-229, 2013

Nakladatel

FMK UCM

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

Písemnictví, masmedia, audiovize

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-8105-479-2

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 20. 5. 2014 14:43, Mgr. Eva Lebedová