Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{4209, author = {Roubal, Ondřej}, article_location = {Trnava}, article_number = {č. 1}, keywords = {Knowledge society; tertiary education; empirical research; graduate students; strategic leadership; university marketing; promotion}, language = {cze}, issn = {1338-130X}, journal = {Communication Today}, note = {AR 2016/2017 - odesláno do RIV. (duben 2017)}, title = {Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění}, volume = {roč. 4}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 4209 AU - Roubal, Ondřej PY - 2013 TI - Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění JF - Communication Today VL - roč. 4 IS - č. 1 SP - 60-76 EP - 60-76 PB - FMK UCM v Trnave SN - 1338130X N1 - AR 2016/2017 - odesláno do RIV. (duben 2017) KW - Knowledge society KW - tertiary education KW - empirical research KW - graduate students KW - strategic leadership KW - university marketing KW - promotion N2 - "Společnost vědění čelí výzvám univerzalizace vzdělání. Přechod od masifikace k univerzalizaci vzdělání přináší nové pohledy na roli a funkci vzdělání a obsahy vědění zprostředkovávané terciálním vzdělávacím systémem. Obstát v náročném konkurenčním prostředí vysokých škol vyžaduje i důsledné strategické řízení škol a precizní koncepce marketingových kampaní. Součástí těchto kampaní by měly být i marketingová sdělení založená na faktech, racionální argumentaci a objektivních informací. Těmto sdělením mohou být užitečným podkladem empirická data sociálního profilu vlastní i konkurenční studentské populace. Sociologické zkoumání sociálního profilu vysokoškoláků může sloužit nejen jako materiál k efektivní a věrohodné propagaci škol, ale i jako racionální východisko zvyšování vzdělávací úrovně škol". ER -
ROUBAL, Ondřej. Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění. \textit{Communication Today}. Trnava: FMK UCM v Trnave, 2013, roč. 4, č. 1, s.~60-76. ISSN~1338-130X.
|