J 2013

Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění

ROUBAL, Ondřej

Basic information

Original name

Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění

Name in Czech

Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění

Name (in English)

KNOWLEDGE OF A SOCIAL PROFILE AND ITS ROLE IN MARKETING PRACTICE OF SCHOOLS IN “KNOWLEDGE SOCIETY”

Authors

ROUBAL, Ondřej (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Communication Today, Trnava, FMK UCM v Trnave, 2013, 1338-130X

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

Literature, mass media, audio-visual activities

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/04274644:_____/13:#0000019

Organization unit

University of Finance and Administration

Keywords in English

Knowledge society; tertiary education; empirical research; graduate students; strategic leadership; university marketing; promotion

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 24/3/2017 10:22, Ing. Dominika Moravcová

Abstract

V originále

"Společnost vědění čelí výzvám univerzalizace vzdělání. Přechod od masifikace k univerzalizaci vzdělání přináší nové pohledy na roli a funkci vzdělání a obsahy vědění zprostředkovávané terciálním vzdělávacím systémem. Obstát v náročném konkurenčním prostředí vysokých škol vyžaduje i důsledné strategické řízení škol a precizní koncepce marketingových kampaní. Součástí těchto kampaní by měly být i marketingová sdělení založená na faktech, racionální argumentaci a objektivních informací. Těmto sdělením mohou být užitečným podkladem empirická data sociálního profilu vlastní i konkurenční studentské populace. Sociologické zkoumání sociálního profilu vysokoškoláků může sloužit nejen jako materiál k efektivní a věrohodné propagaci škol, ale i jako racionální východisko zvyšování vzdělávací úrovně škol".