ZICH, František. Vliv ekonomické situace na pocit jistoty a sebevědomí příslušníků střední vrstvy. In Marketingová komunikace a společnost, Praha, Vysoká škola finanční a správní. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv ekonomické situace na pocit jistoty a sebevědomí příslušníků střední vrstvy
Autoři ZICH, František.
Vydání Marketingová komunikace a společnost, Praha, Vysoká škola finanční a správní, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2012-2013
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 23. 6. 2014 12:58.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 17:30