B 2014

Marketingový výzkum ve vybraných procesech řízení banky

KUPEC, Václav

Základní údaje

Originální název

Marketingový výzkum ve vybraných procesech řízení banky

Název anglicky

Marketing Research in Selected Processes of Bank Management

Autoři

KUPEC, Václav (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Trnava, 140 s. 2014

Nakladatel

UCM

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/04274644:_____/14:#0000024

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-8105-566-9

Klíčová slova anglicky

Banking; Management; Marketing; Process; Research.

Štítky

AR 2013-2014, RIV_ne, xB2

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 4. 2017 10:22, Ing. Dominika Moravcová

Anotace

ORIG EN

V originále

Management společností často ve svých činnostech vychází ze statických dat, ačkoli se tržní procesy odehrávají v dynamickém prostředí. Používání neaktuálních údajů pak může mít zásadní vliv na firemní strategie. Diskrepance mezi statickými a dynamickými informacemi lze přitom eliminovat prostřednictvím marketingového výzkumu. Pomocí jeho inovativního použití je totiž možné zajistit flexibilní (online) přenos dat o odběrateli směrem k dodavateli. Cílem monografie je proto navržení metody marketingového výzkumu pro manažerské řízení ve vybraném odvětví, která analyzuje interní informace online. K metodickému naplnění tohoto zadání dochází provedením literární rešerše oborového poznání, zkonstruováním online modelu marketingového výzkumu a aplikačním ověřením funkčnosti řešeného projektu. Navrženým systémem marketingového výzkumu, potažmo analýzou časových řad a technikou regresních počtů lze následně statisticky predikovat klientskou poptávku. Online přístupy tak zajišťují včasnější a přesnější výsledky než metody klasického marketingového výzkumu. Závěrem lze konstatovat, že prezentovaným procesem, respektive kooperací marketingu a managementu je možné přispět k odpovědnému podnikání, což se dá v současném turbulentním prostředí považovat za konkurenční výhodu.

Anglicky

Many companies’ management often deals with static data even though the market processes are happening in a dynamic environment. Using outmoded data can greatly influence company’s strategies. Discrepancy between static and dynamic information can be eliminated by a marketing research. Thanks to an innovative use of this research it is possible to ensure a flexible (online) customer – supplier data transmission. Thus the aim of this book is to propose some methods of research for management of particular business department. To fulfil all tasks we had to do literature search of the branch knowledge as well as the construction of online model of marketing research and subsequent verification of the project in practice. Due to the proposed system of marketing research and also the time series analysis and the regression analysis we can later predict the client’s demand statistically. Online accesses thus provide sooner and more precise results than the data gained by the traditional marketing research. In conclusion we can state that the presented process and the cooperation of marketing and management can contribute to competent entrepreneurship which can be a competitive advantage in these turbulent days.
Zobrazeno: 10. 11. 2024 00:37