Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{4302, author = {Kupec, Václav}, address = {Trnava}, edition = {1.}, keywords = {Banking; Management; Marketing; Process; Research.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Trnava}, isbn = {978-80-8105-566-9}, note = {V RIVu vykázáno za Výzkumné centrum BIVŠ, z. ú., nikoliv za naší školu. AR 2016/2017 - odesláno do RIV. (duben 2017)}, publisher = {UCM}, title = {Marketingový výzkum ve vybraných procesech řízení banky}, year = {2014} }
TY - BOOK ID - 4302 AU - Kupec, Václav PY - 2014 TI - Marketingový výzkum ve vybraných procesech řízení banky VL - Neuveden PB - UCM CY - Trnava SN - 9788081055669 N1 - V RIVu vykázáno za Výzkumné centrum BIVŠ, z. ú., nikoliv za naší školu. AR 2016/2017 - odesláno do RIV. (duben 2017) KW - Banking KW - Management KW - Marketing KW - Process KW - Research. N2 - Management společností často ve svých činnostech vychází ze statických dat, ačkoli se tržní procesy odehrávají v dynamickém prostředí. Používání neaktuálních údajů pak může mít zásadní vliv na firemní strategie. Diskrepance mezi statickými a dynamickými informacemi lze přitom eliminovat prostřednictvím marketingového výzkumu. Pomocí jeho inovativního použití je totiž možné zajistit flexibilní (online) přenos dat o odběrateli směrem k dodavateli. Cílem monografie je proto navržení metody marketingového výzkumu pro manažerské řízení ve vybraném odvětví, která analyzuje interní informace online. K metodickému naplnění tohoto zadání dochází provedením literární rešerše oborového poznání, zkonstruováním online modelu marketingového výzkumu a aplikačním ověřením funkčnosti řešeného projektu. Navrženým systémem marketingového výzkumu, potažmo analýzou časových řad a technikou regresních počtů lze následně statisticky predikovat klientskou poptávku. Online přístupy tak zajišťují včasnější a přesnější výsledky než metody klasického marketingového výzkumu. Závěrem lze konstatovat, že prezentovaným procesem, respektive kooperací marketingu a managementu je možné přispět k odpovědnému podnikání, což se dá v současném turbulentním prostředí považovat za konkurenční výhodu. ER -
KUPEC, Václav. \textit{Marketingový výzkum ve vybraných procesech řízení banky (Marketing Research in Selected Processes of Bank Management)}. 1st ed. Trnava: UCM, 2014, 140 pp. ISBN~978-80-8105-566-9.
|