FREUND, Zdeněk and Jan LÁNSKÝ. Dynamický marketing: Principy fungování a bezpečnost. In Rybanský, R., Zaušková, A. Marketing Identity - Dizajn, ktorý predáva. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoděje Trnava, 2014, p. 26-42. ISBN 978-80-8105-554-6. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{4587, author = {Freund, Zdeněk and Lánský, Jan}, address = {Trnava}, booktitle = {Marketing Identity - Dizajn, ktorý predáva}, editor = {Rybanský, R., Zaušková, A}, language = {cze}, location = {Trnava}, isbn = {978-80-8105-554-6}, pages = {26-42}, publisher = {Univerzita sv. Cyrila a Metoděje Trnava}, title = {Dynamický marketing: Principy fungování a bezpečnost}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 4587 AU - Freund, Zdeněk - Lánský, Jan PY - 2014 TI - Dynamický marketing: Principy fungování a bezpečnost PB - Univerzita sv. Cyrila a Metoděje Trnava CY - Trnava SN - 9788081055546 ER -
FREUND, Zdeněk and Jan LÁNSKÝ. Dynamický marketing: Principy fungování a bezpečnost. In Rybanský, R., Zaušková, A. \textit{Marketing Identity - Dizajn, ktorý predáva}. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoděje Trnava, 2014, p.~26-42. ISBN~978-80-8105-554-6.
|