Informační systém VŠFS
FREUND, Zdeněk and Jan LÁNSKÝ. Dynamický marketing: Principy fungování a bezpečnost. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, p. 358-369, 11 pp. ISBN 978-80-7408-097-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Dynamický marketing: Principy fungování a bezpečnost
Authors FREUND, Zdeněk and Jan LÁNSKÝ.
Edition Praha, Marketingová komunikace a společnost, p. 358-369, 11 pp. 2014.
Publisher Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-7408-097-5
Tags AR 2013-2014, RIV_ano, xD2
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 5/2/2015 15:25.
Displayed: 28/4/2024 20:26