Informační systém VŠFS
ROUBAL, Ondřej. Sociologie a marketingová komunikace – partneři nebo soupeři? In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, s. 313-319. ISBN 978-80-7408-097-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociologie a marketingová komunikace – partneři nebo soupeři?
Autoři ROUBAL, Ondřej.
Vydání Praha, Marketingová komunikace a společnost. od s. 313-319, 7 s. 2014.
Nakladatel Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-097-5
Štítky AR 2013-2014, RIV_ne, xD2
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 17. 2. 2017 09:44.
Zobrazeno: 27. 4. 2024 16:10