HES, Aleš and M. KOUBOVÁ. Význam komunikačních technik při prodeji potravin. In Čábyová, Ľ., Kusá, A. Marketing identity 2013: Design Identity & Generation Identity. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014, p. 50-66. ISBN 978-80-8105-553-9. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{4668, author = {Hes, Aleš and Koubová, M.}, address = {Trnava}, booktitle = {Marketing identity 2013: Design Identity & Generation Identity}, editor = {Čábyová, Ľ., Kusá, A}, language = {cze}, location = {Trnava}, isbn = {978-80-8105-553-9}, pages = {50-66}, publisher = {Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave}, title = {Význam komunikačních technik při prodeji potravin}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 4668 AU - Hes, Aleš - Koubová, M. PY - 2014 TI - Význam komunikačních technik při prodeji potravin PB - Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave CY - Trnava SN - 9788081055539 ER -
HES, Aleš and M. KOUBOVÁ. Význam komunikačních technik při prodeji potravin. In Čábyová, Ľ., Kusá, A. \textit{Marketing identity 2013: Design Identity \&{} Generation Identity}. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014, p.~50-66. ISBN~978-80-8105-553-9.
|