Informační systém VŠFS
ŠTEFANCOVÁ, Viera. Marketingová komunikácia ako faktor zmien nákupného správania v postmodernej spoločnosti. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014, s. 61-75. ISBN 978-80-7408-097-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingová komunikácia ako faktor zmien nákupného správania v postmodernej spoločnosti
Autoři ŠTEFANCOVÁ, Viera.
Vydání Praha, od s. 61-75, 15 s. 2014.
Nakladatel Vysoká škola finanční a správní
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-097-5
Klíčová slova česky individualizace, spotřeba, spotřebitelské sítě, nákupní chování, etika komunikace
Štítky RIV_ne
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 20. 2. 2017 12:03.
Zobrazeno: 27. 4. 2024 16:12