D
2014
Neverbální složky reklamního diskurzu z hlediska diachronního
KLEINOVÁ, Petra
Základní údaje
Originální název
Neverbální složky reklamního diskurzu z hlediska diachronního
Název anglicky
Nonverbal Elements of Advertising Discourse in a Diachronic view
Vydání
Praha, od s. 427-438, 12 s. 2014
Nakladatel
Vysoká škola finanční a správní
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
Reklama, neverbální složky reklamy – motivy, obraz, barva, grafika, interakce obrazu a textu
Klíčová slova anglicky
Advertisement, nonverbal components of advertisement – motives, image, color, graphics
Zobrazeno: 22. 9. 2025 21:54