ROSENLACHER, Pavel, Jaroslav JANČÍK, Karolína REINEROVÁ and Vilém KUNZ. Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu. Acta Oeconomica Universitatis Selye. Komárno: the Faculty of Economics of J. Selye University, 2014, 3., 2/2014, p. 152-161. ISSN 1338-6581. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{4816, author = {Rosenlacher, Pavel and Jančík, Jaroslav and Reinerová, Karolína and Kunz, Vilém}, article_location = {Komárno}, article_number = {2/2014}, issn = {1338-6581}, journal = {Acta Oeconomica Universitatis Selye}, title = {Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu}, volume = {3.}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 4816 AU - Rosenlacher, Pavel - Jančík, Jaroslav - Reinerová, Karolína - Kunz, Vilém PY - 2014 TI - Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu JF - Acta Oeconomica Universitatis Selye VL - 3. IS - 2/2014 SP - 152-161 EP - 152-161 PB - the Faculty of Economics of J. Selye University SN - 13386581 ER -
ROSENLACHER, Pavel, Jaroslav JANČÍK, Karolína REINEROVÁ and Vilém KUNZ. Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu. \textit{Acta Oeconomica Universitatis Selye}. Komárno: the Faculty of Economics of J. Selye University, 2014, 3., 2/2014, p.~152-161. ISSN~1338-6581.
|