J
2014
Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu
ROSENLACHER, Pavel; Jaroslav JANČÍK; Karolína REINEROVÁ a Vilém KUNZ
Operace
Citovat
Vytisknout
Základní údaje
Originální název
Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu
Autoři
ROSENLACHER, Pavel; Jaroslav JANČÍK; Karolína REINEROVÁ a Vilém KUNZ
Vydání
Acta Oeconomica Universitatis Selye, Komárno, the Faculty of Economics of J. Selye University, 2014, 1338-6581
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Štítky
AR 2014-2015
,
RIV_ano
,
xJ4
Změněno: 20. 2. 2017 11:04,
Ing. Dominika Moravcová
Zobrazeno:
21. 7. 2025 19:39