TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Kamila JÁNSKÁ. The influence of emotionality of advertising spots on their memorization. In EDIS - Publishing Institution of the University of Zilina. The 4th International Virtual Conference 2015 (ICTIC 2015). Zilina: Thomson Ltd, Slovakia, 2015. ISBN 978-80-554-1002-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The influence of emotionality of advertising spots on their memorization
Autoři TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Kamila JÁNSKÁ.
Vydání Zilina, The 4th International Virtual Conference 2015 (ICTIC 2015), 2015.
Nakladatel Thomson Ltd, Slovakia
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-554-1002-9
Štítky AR 2015-2016, RIV_ano, xD2
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 22. 2. 2017 15:41.
VytisknoutZobrazeno: 7. 6. 2020 05:37