J 2014

Current Trends in Area of Satisfaction of Bank Clients in the Czech Republic and Slovakia

BELÁS, J., Eva CIPOVOVÁ a V. DEMJAN

Základní údaje

Originální název

Current Trends in Area of Satisfaction of Bank Clients in the Czech Republic and Slovakia

Název česky

Současné trendy v oblasti spokojenosti klientů bank v České republice a na Slovensku

Autoři

BELÁS, J. (garant), Eva CIPOVOVÁ (703 Slovensko, domácí) a V. DEMJAN

Vydání

Transformations in Business & Economics, Lithuania, Vilnius University, Brno University of Technology, University of Latvia, 2014, 1648-4460

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Litva

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Odkaz na plný text článku na web of Science

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

UT WoS

000346548300013

Klíčová slova česky

Komerční banka, Spokojenost klientů bank, Důvody spokojenosti klientů, Důvody pro nespokojenost klientů, Index křížového prodeje

Klíčová slova anglicky

Commercial bank;Satisfaction of bank clients;Reasons for satisfaction of clients;Reasons for dissatisfaction of clients;Cross-sell index

Štítky

AR 2014-2015, RIV_ano, SCOPUS, WOS, xJ2, časopis s impakt faktorem

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 6. 2024 14:20, Ing. Eva Kostikov, Ph.D.

Anotace

ORIG CZ

V originále

The aim of this article was to examine current trends in the area of customer's satisfaction of Czech and Slovak bank clients. In accordance with this objective satisfaction as well as factors of this satisfaction and dissatisfaction of bank clients in the Czech Republic and Slovakia have been analyzed in relation to a gender, age structure and level of education of customers. In this article the relation between bank customer's satisfaction and number of banking products being used was also studied. Inorder to achieve the above mentioned objectives our specially designed research on client satisfaction with the services of commercial banks in the Czech Republic and Slovakia has been purposely designed and then conducted in 2012. The results of this research confirmed the overall level of satisfaction of bank customers and the most important factors of satisfaction and dissatisfaction that are mostly the same in both countries.

Česky

Cílem tohoto článku bylo prozkoumat současné trendy v oblasti spokojenosti zákazníků českých a slovenských bank. V souladu s tímto objektem byla analyzována spokojenost i faktory této spokojenosti a nespokojenosti klientů bank v České republice a na Slovensku ve vztahu k pohlaví, věkové struktuře a úrovni vzdělávání zákazníků. V tomto článku byl také studován vztah mezi spokojeností zákazníka banky a počtem použitých bankovních produktů. Abychom dosáhli výše uvedených cílů, byl speciálně navržený výzkum spokojenosti zákazníků se službami komerčních bank v České republice a na Slovensku záměrně navržen a následně proveden v roce 2012. Výsledky tohoto výzkumu potvrdily celkovou úroveň spokojenosti zákazníků banky A nejdůležitější faktory spokojenosti a nespokojenosti, které jsou většinou stejné v obou zemích.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 23:21