SIEGLOVÁ, Dagmar. Advertisement Strategies in Warnings and Advice: A psycholinguistic perspective. In Opportunities and Challenges in Language Teaching and Learning, International conference, ŠAVŠ, Department of Languages and Intercultural Competences, Mladá Boleslav. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Advertisement Strategies in Warnings and Advice: A psycholinguistic perspective.
Autoři SIEGLOVÁ, Dagmar.
Vydání Opportunities and Challenges in Language Teaching and Learning, International conference, ŠAVŠ, Department of Languages and Intercultural Competences, Mladá Boleslav, 2015.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Dagmar Sieglová, M.Ed., Ph.D., učo 26665. Změněno: 17. 9. 2015 14:58.
VytisknoutZobrazeno: 20. 6. 2024 23:39