2015
Advertising Spots and Influence of Emotion on their Memorization
TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Petra HOSPODKOVÁZákladní údaje
Originální název
Advertising Spots and Influence of Emotion on their Memorization
Autoři
TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Petra HOSPODKOVÁ
Vydání
London, Proceedings of the 4th CER Comparative European Research Conference - International Scientific Conference for PhD Students of EU Countries, 2015
Nakladatel
Sciemcee Publishing
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
ISBN
978-0-9928772-8-6
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti
IGA7770, projekt VaV.
Změněno: 14. 11. 2015 14:49, Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.