Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{5026, author = {Kupec, Václav}, article_location = {Praha}, article_number = {4}, language = {cze}, issn = {1211-5622}, journal = {Marketing & komunikace}, title = {Digitální budoucnost marketingového výzkumu}, volume = {2015}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 5026 AU - Kupec, Václav PY - 2015 TI - Digitální budoucnost marketingového výzkumu JF - Marketing & komunikace VL - 2015 IS - 4 SP - 8 EP - 8 PB - ČMS SN - 12115622 N2 - Současný rozvoj informačních technologií významně přeměňuje marketingové chování ekonomických subjektů. Digitální prostředí, které představují firemní databáze, je pak ideálním prostorem pro analýzu spotřebitelského chování pomocí marketingového výzkumu, což firmám ve výsledku umožní efektivně řídit své marketingové strategie. ER -
KUPEC, Václav. Digitální budoucnost marketingového výzkumu. \textit{Marketing \&{} komunikace}. Praha: ČMS, 2015, roč.~2015, č.~4, s.~8. ISSN~1211-5622.
|