J 2015

Digitální budoucnost marketingového výzkumu

KUPEC, Václav

Základní údaje

Originální název

Digitální budoucnost marketingového výzkumu

Název česky

Digital Future of Marketing Research

Autoři

KUPEC, Václav

Vydání

Marketing & komunikace, Praha, ČMS, 2015, 1211-5622

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 2. 2017 11:26, Ing. Dominika Moravcová

Anotace

V originále

Současný rozvoj informačních technologií významně přeměňuje marketingové chování ekonomických subjektů. Digitální prostředí, které představují firemní databáze, je pak ideálním prostorem pro analýzu spotřebitelského chování pomocí marketingového výzkumu, což firmám ve výsledku umožní efektivně řídit své marketingové strategie.

Anglicky

The current development of information technology significantly transforms the marketing behaviour of economic subjects. Digital environment which is represented by corporate databases is an ideal place for the analysis of consumer behaviour by means of marketing research. The results enable companies to manage their marketing strategies efficiently.