2015
Digitální budoucnost marketingového výzkumu
KUPEC, VáclavZákladní údaje
Originální název
Digitální budoucnost marketingového výzkumu
Název česky
Digital Future of Marketing Research
Autoři
KUPEC, Václav
Vydání
Marketing & komunikace, Praha, ČMS, 2015, 1211-5622
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 2. 2017 11:26, Ing. Dominika Moravcová
V originále
Současný rozvoj informačních technologií významně přeměňuje marketingové chování ekonomických subjektů. Digitální prostředí, které představují firemní databáze, je pak ideálním prostorem pro analýzu spotřebitelského chování pomocí marketingového výzkumu, což firmám ve výsledku umožní efektivně řídit své marketingové strategie.
Anglicky
The current development of information technology significantly transforms the marketing behaviour of economic subjects. Digital environment which is represented by corporate databases is an ideal place for the analysis of consumer behaviour by means of marketing research. The results enable companies to manage their marketing strategies efficiently.