KUPEC, Václav. Digitální budoucnost marketingového výzkumu. Marketing & komunikace. Praha: ČMS, roč. 2015, č. 4, s. 8. ISSN 1211-5622. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Digitální budoucnost marketingového výzkumu
Název česky Digital Future of Marketing Research
Autoři KUPEC, Václav.
Vydání Marketing & komunikace, Praha, ČMS, 2015, 1211-5622.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2015-2016, RIV_ne, xJ6
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 24. 2. 2017 11:26.
Anotace
Současný rozvoj informačních technologií významně přeměňuje marketingové chování ekonomických subjektů. Digitální prostředí, které představují firemní databáze, je pak ideálním prostorem pro analýzu spotřebitelského chování pomocí marketingového výzkumu, což firmám ve výsledku umožní efektivně řídit své marketingové strategie.
Anotace anglicky
The current development of information technology significantly transforms the marketing behaviour of economic subjects. Digital environment which is represented by corporate databases is an ideal place for the analysis of consumer behaviour by means of marketing research. The results enable companies to manage their marketing strategies efficiently.
VytisknoutZobrazeno: 17. 4. 2024 01:49