J 2015

Digitální budoucnost marketingového výzkumu

KUPEC, Václav

Basic information

Original name

Digitální budoucnost marketingového výzkumu

Name in Czech

Digital Future of Marketing Research

Authors

KUPEC, Václav

Edition

Marketing & komunikace, Praha, ČMS, 2015, 1211-5622

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50600 5.6 Political science

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

University of Finance and Administration

Tags

AR 2015-2016, RIV_ne, xJ6

Tags

Reviewed
Změněno: 24/2/2017 11:26, Ing. Dominika Moravcová

Abstract

ORIG EN

V originále

Současný rozvoj informačních technologií významně přeměňuje marketingové chování ekonomických subjektů. Digitální prostředí, které představují firemní databáze, je pak ideálním prostorem pro analýzu spotřebitelského chování pomocí marketingového výzkumu, což firmám ve výsledku umožní efektivně řídit své marketingové strategie.

In English

The current development of information technology significantly transforms the marketing behaviour of economic subjects. Digital environment which is represented by corporate databases is an ideal place for the analysis of consumer behaviour by means of marketing research. The results enable companies to manage their marketing strategies efficiently.
Displayed: 9/11/2024 17:00