Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{5073, author = {Drábek, Tomáš and Tomčík, Michal and Rosenlacher, Pavel}, address = {Zlín}, booktitle = {Teorie a praxe v marketingové komunikaci}, edition = {1.}, editor = {Radim Bačuvčík}, keywords = {Audiovisual ad; efficiency; emotion; music; neuromarketing}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Zlín}, isbn = {978-80-87500-68-2}, note = {AR 2016/2017 - odesláno do RIV. (duben 2017)}, pages = {138-149}, publisher = {VeRBuM}, title = {Působení hudby v marketingové komunikaci z pohledu neuromarketingu.}, year = {2015} }
TY - CHAP ID - 5073 AU - Drábek, Tomáš - Tomčík, Michal - Rosenlacher, Pavel PY - 2015 TI - Působení hudby v marketingové komunikaci z pohledu neuromarketingu. VL - Neuveden PB - VeRBuM CY - Zlín SN - 9788087500682 N1 - AR 2016/2017 - odesláno do RIV. (duben 2017) KW - Audiovisual ad KW - efficiency KW - emotion KW - music KW - neuromarketing N2 - V současném hyperkonkurenčním tržním prostředí roste tlak na efektivitu propagace či obecně na marketingovou komunikaci firem, které se snaží, aby jejich marketingové sdělení emočně oslovilo potencionální zákazníky. Na základě toho bylo uskutečněno vlastní experimentální neuromarketingové šetření ověřující účinek hudby v audiovizuálním spotu. V rámci neuromarketingového šetření bylo osloveno celkem 30 respondentů, kteří byli rozděleni na dvě skupiny, kdy jedné byl promítnut vizuální spot bez zvuku a druhé byl promítnut stejný spot, ale již se zvukovým podkresem. Respondentům byla v průběhu šetření monitorována mozková aktivita (EEG) a kožně galvanický reflex (GSR), což umožnilo porovnat emocionální reakce respondentů na předložené podněty. Výsledky šetření potvrdily významné emoční rozdíly v působení vizuálního a audiovizuálního spotu v marketingu. ER -
DRÁBEK, Tomáš, Michal TOMČÍK a Pavel ROSENLACHER. Působení hudby v marketingové komunikaci z pohledu neuromarketingu. In Radim Bačuvčík. \textit{Teorie a praxe v marketingové komunikaci}. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2015, s.~138-149. ISBN~978-80-87500-68-2.
|