Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{5329, author = {Kunz, Vilém and Singer, Martin}, address = {Zlín}, booktitle = {Bačuvčík, R. a kol. Teorie a praxe v marketingové komunikaci}, edition = {1.}, editor = {Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D., doc. Ing. Ivana Butoracová Šindleryová, PhD.}, keywords = {Corporate social responsibility; marketing communications; CSR reporting; CSR; Internet; research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Zlín}, isbn = {978-80-87500-68-2}, note = {AR 2016/2017 - odesláno do RIV. (duben 2017)}, pages = {147-155}, publisher = {Nakladatelství VeRBuM}, title = {Využití on-line prostředí pro komunikaci o společensky odpovědném chování}, year = {2015} }
TY - CHAP ID - 5329 AU - Kunz, Vilém - Singer, Martin PY - 2015 TI - Využití on-line prostředí pro komunikaci o společensky odpovědném chování VL - Neuveden PB - Nakladatelství VeRBuM CY - Zlín SN - 9788087500682 N1 - AR 2016/2017 - odesláno do RIV. (duben 2017) KW - Corporate social responsibility KW - marketing communications KW - CSR reporting KW - CSR KW - Internet KW - research N2 - V posledních letech žijeme ve světě rostoucího zájmu o problematiku společenské odpovědnosti firem (CSR), která je v praxi podporována také ze strany nadnárodních a mezinárodních organizací, Evropské unie, některých vlád i firem samotných. Společensky odpovědné firmy při svém fungování usilují nejen o naplnění tradičních ekonomických cílů, ale zároveň i o naplnění sociálních a environmentálních aspektů své činnosti. Již při vytváření firemní strategie CSR je potřebné zabývat se budoucí komunikací CSR aktivit firmy, neboť to může významně přispět k zefektivnění CSR firemní politiky. Efektivní komunikace CSR aktivit by měla být směřována nejen na zákazníky, obchodní partnery, či investory, ale pozornost by měla být také zaměřena např. na zaměstnance firmy, místní komunitu, spotřebitelské organizace respektive širokou veřejnost. Cílem příspěvku je ukázat nakolik jsou principy konceptu společenské odpovědnosti firem prosazovány v České republice samotnými podniky v jejich každodenní firemní praxi. Příspěvek přibližuje výsledky vlastního výzkumu, který zjišťoval míru využití firemních webových stránek ke komplexní komunikace o společensky odpovědných aktivitách, včetně hlavních determinujících faktorů, přičemž se zaměřil na 100 nejvýznamnějších firem v České republice podle žebříčku sdružení CZECH TOP 100. ER -
KUNZ, Vilém and Martin SINGER. Využití on-line prostředí pro komunikaci o společensky odpovědném chování (The Use of Online Environment for Communication about Socially Responsible Behaviour by Companies in the Czech Republic). In Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D., doc. Ing. Ivana Butoracová Šindleryová, PhD. \textit{Bačuvčík, R. a kol. Teorie a praxe v marketingové komunikaci}. 1st ed. Zlín: Nakladatelství VeRBuM. p.~147-155. ISBN~978-80-87500-68-2. 2015.
|