Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{5489, author = {Knihová, Ladislava}, address = {Praha}, edition = {Sborník se připravuje.}, editor = {VŠFS, KMK, editor PhDr. Marek Matějka}, keywords = {mobile marketing, mobile application, appmarketing}, language = {cze}, location = {Praha}, publisher = {VŠFS - Konference Marketingová komunikace a společnost}, title = {Marketing mobilních aplikací}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 5489 AU - Knihová, Ladislava PY - 2016 TI - Marketing mobilních aplikací PB - VŠFS - Konference Marketingová komunikace a společnost CY - Praha KW - mobile marketing, mobile application, appmarketing N2 - Cílem tohoto příspěvku je identifikovat a detailně objasnit specifické rysy úspěšné marketingové strategie při propagaci mobilních aplikací z pohledu integrované marketingové komunikace s důrazem na komunikaci digitální. Zvláštní pozornost autorka věnuje možnostem propagace mobilních aplikací v rámci obsahového marketingu (včetně pojmu storytelling) a digitálního marketingu s důrazem na video marketing a sdílení na sociálních sítích (social sharing). Příspěvek je doplněn o výsledky vlastního průzkumného šetření s cílem zjistit, zda absolventi oboru marketingová komunikace dokáží předvídat a řešit problémy a případná úskalí, s nimiž se mohou setkat při marketingu mobilních aplikací. ER -
KNIHOVÁ, Ladislava. \textit{Marketing mobilních aplikací (Mobile App Marketing)}. Sborník se připravuje. Praha: VŠFS - Konference Marketingová komunikace a společnost, 2016.
|