B 2016

Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B

ŠAŠEK, Miloslav

Basic information

Original name

Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B

Name in Czech

Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B

Name (in English)

Customer Relationship Management in B2B Milieu

Authors

ŠAŠEK, Miloslav (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

1. vyd. Praha, 216 pp. EUPRESS, 2016

Publisher

Vysoká škola finanční a správní, a.s.

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Odborná kniha

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

RIV identification code

RIV/04274644:_____/16:#0000207

Organization unit

University of Finance and Administration

ISBN

978-80-7408-141-5

Keywords (in Czech)

řízení vztahů se zákazníky, B2B trh, konkurenceschopnost, spolupráce, zákazník, dodavatel

Keywords in English

Customer Relationship Management; B2B market; Competitiveness; Cooperation; Customer; Supplier

Tags

Reviewed
Změněno: 7/3/2018 11:31, Bc. Jan Peterec

Abstract

V originále

Autor publikace zhodnocuje své dlouholeté manažerské zkušenosti z působení v tuzemských i zahraničních firmách právě na úseku péče o zákazníky. Přežití a úspěch subjektů - firem na průmyslových trzích B2B v současném tvrdém konkurenčním prostředí vyžaduje hledání stále nových aktivit, forem spolupráce, speciálních produktů a způsobů komunikace. Společný postup spolupracujících subjektů nejen že včas identifikuje hrozby a příležitosti trhů, měnící se potřeby, požadavky a očekávání zákazníků, ale i reakce subjektů na zjištěné skutečnosti jsou přesnější, kvalitnější a rychlejší. To je jednoznačně zdrojem konkurenční výhody. Efektivní řízení vztahů se zákazníky je významnou konkurenční výhodou a v řadě případů i nutnou podmínkou úspěšného rozvoje subjektů. Důsledným naplňováním záměru rozvoje vztahů s aplikací nejnovějších poznatků a zkušeností vzniká prospěch nejen na straně dodavatele, nýbrž i na straně odběratele. Profitují tak oba partneři. Publikace je věnována celému procesu řízeného budování vztahů se zákazníky, od výběru potenciálních zákazníků, přes identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání, získání zákazníků, po nástroje a metodiky rozvoje a stabilizace vztahů až po případné ukončení vztahu. K dané problematice na odborném knižním trhu existuje velice málo publikací tohoto typu, a proto tuto publikaci odborné kruhy a zainteresovaní čtenáři nepochybně uvítají.