B 2016

Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B

ŠAŠEK, Miloslav

Základní údaje

Originální název

Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B

Název česky

Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B

Název anglicky

Customer Relationship Management in B2B Milieu

Autoři

ŠAŠEK, Miloslav (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Praha, 216 s. EUPRESS, 2016

Nakladatel

Vysoká škola finanční a správní, a.s.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/04274644:_____/16:#0000207

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-7408-141-5

Klíčová slova česky

řízení vztahů se zákazníky, B2B trh, konkurenceschopnost, spolupráce, zákazník, dodavatel

Klíčová slova anglicky

Customer Relationship Management; B2B market; Competitiveness; Cooperation; Customer; Supplier

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 7. 3. 2018 11:31, Bc. Jan Peterec

Anotace

V originále

Autor publikace zhodnocuje své dlouholeté manažerské zkušenosti z působení v tuzemských i zahraničních firmách právě na úseku péče o zákazníky. Přežití a úspěch subjektů - firem na průmyslových trzích B2B v současném tvrdém konkurenčním prostředí vyžaduje hledání stále nových aktivit, forem spolupráce, speciálních produktů a způsobů komunikace. Společný postup spolupracujících subjektů nejen že včas identifikuje hrozby a příležitosti trhů, měnící se potřeby, požadavky a očekávání zákazníků, ale i reakce subjektů na zjištěné skutečnosti jsou přesnější, kvalitnější a rychlejší. To je jednoznačně zdrojem konkurenční výhody. Efektivní řízení vztahů se zákazníky je významnou konkurenční výhodou a v řadě případů i nutnou podmínkou úspěšného rozvoje subjektů. Důsledným naplňováním záměru rozvoje vztahů s aplikací nejnovějších poznatků a zkušeností vzniká prospěch nejen na straně dodavatele, nýbrž i na straně odběratele. Profitují tak oba partneři. Publikace je věnována celému procesu řízeného budování vztahů se zákazníky, od výběru potenciálních zákazníků, přes identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání, získání zákazníků, po nástroje a metodiky rozvoje a stabilizace vztahů až po případné ukončení vztahu. K dané problematice na odborném knižním trhu existuje velice málo publikací tohoto typu, a proto tuto publikaci odborné kruhy a zainteresovaní čtenáři nepochybně uvítají.