D 2017

Nároky na odborné vědomosti, dovednosti a vlastnosti prodejce

VACÍNOVÁ, Tereza

Základní údaje

Originální název

Nároky na odborné vědomosti, dovednosti a vlastnosti prodejce

Název česky

Nároky na odborné vědomosti, dovednosti a vlastnosti prodejce

Název anglicky

Demands for professional knowledge, skills and attributes seller

Autoři

VACÍNOVÁ, Tereza

Vydání

1. vydání. Praha, Rozvíjení osobnostního potenciálu, od s. 123-128, 6 s. 2017

Nakladatel

Univerzita Jana Amose Komenského Praha

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

URL

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-7452-127-0

Klíčová slova česky

prodejce, kompetence, vědomosti, dovednosti, vlastnosti, zákazník

Klíčová slova anglicky

seller; competence; knowledge; skills; characteristics; customer

Štítky

AR 2017-2018, ucebnice_skripta

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 13. 12. 2017 10:41, Bc. Jan Peterec

Anotace

ORIG EN

V originále

V textu článku se autorka snažila rozebrat v komplexním pohledu požadovaný způsob práce prodejce při jednání se zákazníky s ohledem na uplatňování znalostí a dovedností z oblasti psychologie prodeje, který dnes často nalezneme pod označením psychologie zákaznického chování či souhrnně jako psychologie reklamy (Vysekalová 2011). Autorka upozorňuje, že v současné mediální době, která přináší proměnu pojetí celého marketingu je kvalitní vyškolený prodejce stále nezatupitelnou složkou marketingové komunikace. Z toho důvodu je třeba věnovat vzdělávání a rozvoji prodejců náležitou a nepřetržitou pozornost.

Anglicky

In the text of the article, the author tried to analyze in a complex view the required way of dealing with the customer in dealing with customers, with regard to the application of knowledge and skills in the field of sales psychology, which we often find under the sign of psychology of customer behavior or as a psychology of advertising. The author points out that in the current media age, which brings the transformation of the concept of the whole marketing, the quality trained salesman is still an irreplaceable component of marketing communication. For this reason, the education and development of dealers must be given due and continuous attention.
Zobrazeno: 16. 11. 2024 08:17