D
2017
Nároky na odborné vědomosti, dovednosti a vlastnosti prodejce
VACÍNOVÁ, Tereza
Základní údaje
Originální název
Nároky na odborné vědomosti, dovednosti a vlastnosti prodejce
Název česky
Nároky na odborné vědomosti, dovednosti a vlastnosti prodejce
Název anglicky
Demands for professional knowledge, skills and attributes seller
Vydání
1. vydání. Praha, Rozvíjení osobnostního potenciálu, od s. 123-128, 6 s. 2017
Nakladatel
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
prodejce, kompetence, vědomosti, dovednosti, vlastnosti, zákazník
Klíčová slova anglicky
seller; competence; knowledge; skills; characteristics; customer
V originále
V textu článku se autorka snažila rozebrat v komplexním pohledu požadovaný způsob práce prodejce při jednání se zákazníky s ohledem na uplatňování znalostí a dovedností z oblasti psychologie prodeje, který dnes často nalezneme pod označením psychologie zákaznického chování či souhrnně jako psychologie reklamy (Vysekalová 2011). Autorka upozorňuje, že v současné mediální době, která přináší proměnu pojetí celého marketingu je kvalitní vyškolený prodejce stále nezatupitelnou složkou marketingové komunikace. Z toho důvodu je třeba věnovat vzdělávání a rozvoji prodejců náležitou a nepřetržitou pozornost.
Anglicky
In the text of the article, the author tried to analyze in a complex view the required way of dealing with the customer in dealing with customers, with regard to the application of knowledge and skills in the field of sales psychology, which we often find under the sign of psychology of customer behavior or as a psychology of advertising. The author points out that in the current media age, which brings the transformation of the concept of the whole marketing, the quality trained salesman is still an irreplaceable component of marketing communication. For this reason, the education and development of dealers must be given due and continuous attention.
Zobrazeno: 1. 11. 2024 21:24