Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{5746, author = {Wroblowská, Zuzana and Ruda, Tomáš}, address = {Praha}, edition = {1. vyd.}, keywords = {Capabilities; competency; human factor; knowledge worker; marketing organization; new products development; organizational behaviour; product management; product manager; psychological requirements; recruitment strategy; skills; tacit knowledge}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7431-162-8}, note = {AR 2016/2017 - odesláno do RIV. (duben 2017)}, publisher = {Kamil Mařík — Professional Publishing}, title = {Lidské zdroje v produktovém managementu}, year = {2016} }
TY - BOOK ID - 5746 AU - Wroblowská, Zuzana - Ruda, Tomáš PY - 2016 TI - Lidské zdroje v produktovém managementu VL - Neuveden PB - Kamil Mařík — Professional Publishing CY - Praha SN - 9788074311628 N1 - AR 2016/2017 - odesláno do RIV. (duben 2017) KW - Capabilities KW - competency KW - human factor KW - knowledge worker KW - marketing organization KW - new products development KW - organizational behaviour KW - product management KW - product manager KW - psychological requirements KW - recruitment strategy KW - skills KW - tacit knowledge N2 - Odborná monografie je zaměřena na lidský faktor, který zesiluje či zeslabuje účinnost produktově orientovaného marketingu označeného jako produktový management. Při řešení problematiky byl aplikován interdisciplinární přístup, protože poznání teoretických východisek i analýza současného stavu problematiky a tendencí jejího vývoje si vyžádaly bádání v několika odborných disciplínách. Na základě badatelské činnosti v oboru sekundárních dat byl stanoven předpoklad, že produktový manažer je příkladem znalostního pracovníka 21. století a že je takto podnikovou praxí vnímán, což se projeví v tom, s jakými požadavky je uchazeč o tuto pozici konfrontován v náborovém procesu. V první kapitole je pozornost věnována teoretickému zázemí marketingu, organizačního chování a řízení lidí. Druhá kapitola je věnována produktovému managementu v současném dynamickém prostředí. V třetí kapitole je literární rešerše doplněna o vybraná sekundární data a o výsledky vlastního výzkumného projektu, ve kterém byly přezkoumány metodou obsahové analýzy inzerce požadavky zaměstnavatelů na produktové manažery. Vlastní výzkumný projekt, jehož výstupy jsou podloženy statistickými výpočty, potvrdil, že vyváženost behaviorálních charakteristik a odborných dovedností a znalostí je předpokladem pro získání a úspěšné naplnění role produktového manažera. Oprávněnost tohoto tvrzení je doložena případovou studií z prostředí vybrané podnikatelské společnosti, dlouholetého lídra ve svém oboru. ER -
WROBLOWSKÁ, Zuzana and Tomáš RUDA. \textit{Lidské zdroje v produktovém managementu (Human Resources in Product management)}. 1. vyd. Praha: Kamil Mařík — Professional Publishing, 2016, 176 pp. ISBN~978-80-7431-162-8.
|