J 2017

CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE

KUNZ, Vilém

Základní údaje

Originální název

CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE

Název česky

CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE

Název anglicky

CSR CORPORATE PUBLISHING OF ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC

Autoři

KUNZ, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Acta Universitatis Matthiae Belii, Banská Bystrica, Univerzita Mateja Bela, 2017, 1338-4430

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/04274644:_____/17:#0000220

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova česky

udržitelní rozvoj, corporate publishing

Klíčová slova anglicky

sustainability; corporate publishing

Štítky

AR 2016-2017, RIV_2018, xJ6

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2018 09:16, Bc. Jan Peterec

Anotace

ORIG EN

V originále

V posledních letech je problematice trvale udržitelného podnikání, jak ve světě, tak i v České republice poměrně značná pozornost. Příspěvek se zaměřuje na jednu z klíčových oblastí tohoto konceptu, kterou je proces komunikování sociálních a environmetálních dopadů způsobenou hospodářskou činností podniků jejím stakeholderům a společnosti jako celku. Přináší výsledky vlastního výzkumného šetření, které se snažilo zjistit, jak využívají významné podniky v České republice nástroje corporate publishingu ke komplexní komunikaci o jejich společensky odpovědném chování.

Anglicky

Worldwide as well as in the Czech Republic, the sustainable entrepreneurship is receiving increasingly closer attention. The paper focuses on one key area of this concept: the communication process of a company with its stakeholders and the society alike, about the social and environmental impacts caused by the firm’s economic activity. The main aim of this paper was - through an own research - to find the current state of reporting on sustainability by businesses in the Czech Republic; yet another goal was to identify major developments in this area in the Czech business environment.
Zobrazeno: 17. 11. 2024 00:33