Informační systém VŠFS
KUNZ, Vilém. CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, roč. XIX, č. 1, s. 6-10. ISSN 1338-4430. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE
Název česky CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE
Název anglicky CSR CORPORATE PUBLISHING OF ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC
Autoři KUNZ, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Acta Universitatis Matthiae Belii, Banská Bystrica, Univerzita Mateja Bela, 2017, 1338-4430.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/04274644:_____/17:#0000220
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky udržitelní rozvoj, corporate publishing
Klíčová slova anglicky sustainability; corporate publishing
Štítky AR 2016-2017, RIV_2018, xJ6
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 1. 3. 2018 09:16.
Anotace
V posledních letech je problematice trvale udržitelného podnikání, jak ve světě, tak i v České republice poměrně značná pozornost. Příspěvek se zaměřuje na jednu z klíčových oblastí tohoto konceptu, kterou je proces komunikování sociálních a environmetálních dopadů způsobenou hospodářskou činností podniků jejím stakeholderům a společnosti jako celku. Přináší výsledky vlastního výzkumného šetření, které se snažilo zjistit, jak využívají významné podniky v České republice nástroje corporate publishingu ke komplexní komunikaci o jejich společensky odpovědném chování.
Anotace anglicky
Worldwide as well as in the Czech Republic, the sustainable entrepreneurship is receiving increasingly closer attention. The paper focuses on one key area of this concept: the communication process of a company with its stakeholders and the society alike, about the social and environmental impacts caused by the firm’s economic activity. The main aim of this paper was - through an own research - to find the current state of reporting on sustainability by businesses in the Czech Republic; yet another goal was to identify major developments in this area in the Czech business environment.
Zobrazeno: 29. 3. 2024 16:31