2017
CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE
KUNZ, VilémZákladní údaje
Originální název
CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE
Název česky
CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE
Název anglicky
CSR CORPORATE PUBLISHING OF ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC
Autoři
KUNZ, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Acta Universitatis Matthiae Belii, Banská Bystrica, Univerzita Mateja Bela, 2017, 1338-4430
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/04274644:_____/17:#0000220
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
udržitelní rozvoj, corporate publishing
Klíčová slova anglicky
sustainability; corporate publishing
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2018 09:16, Bc. Jan Peterec
V originále
V posledních letech je problematice trvale udržitelného podnikání, jak ve světě, tak i v České republice poměrně značná pozornost. Příspěvek se zaměřuje na jednu z klíčových oblastí tohoto konceptu, kterou je proces komunikování sociálních a environmetálních dopadů způsobenou hospodářskou činností podniků jejím stakeholderům a společnosti jako celku. Přináší výsledky vlastního výzkumného šetření, které se snažilo zjistit, jak využívají významné podniky v České republice nástroje corporate publishingu ke komplexní komunikaci o jejich společensky odpovědném chování.
Anglicky
Worldwide as well as in the Czech Republic, the sustainable entrepreneurship is receiving increasingly closer attention. The paper focuses on one key area of this concept: the communication process of a company with its stakeholders and the society alike, about the social and environmental impacts caused by the firm’s economic activity. The main aim of this paper was - through an own research - to find the current state of reporting on sustainability by businesses in the Czech Republic; yet another goal was to identify major developments in this area in the Czech business environment.