J 2016

Students’ Mathematics Knowledge – Theory and Exercises

ULRYCHOVÁ, Eva

Základní údaje

Originální název

Students’ Mathematics Knowledge – Theory and Exercises

Název česky

Matematické znalosti studentů - teorie a příklady

Autoři

ULRYCHOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Praha, Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management, 2016, 2336-2375

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/04274644:_____/16:#0000222

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

UT WoS

000439968300004

Klíčová slova česky

Definice; cvičení; dlouhodobý-lineární model; matematika; test; teorie

Klíčová slova anglicky

Definition; exercise; log-linear model; mathematics; test; theory

Štítky

AR 2016-2017, AR 2018-2019, cervenec_2019_o, ERIH, RIV_2018, xJ3_překvalifikování, xJ4
Změněno: 31. 5. 2019 12:23, Bc. Jan Peterec

Anotace

ORIG CZ

V originále

This article analyses the tests results evaluating the knowledge of students of basic mathematics courses at the University of Economics and the University of Finance and Administration in Prague. The relationship between the knowledge of definitions and the ability to solve exercises is tested. This article focuses on the theoretical part by assessing the ability to formulate the definitions and to analyse the relationships between the study of the theory, the ability to formulate definitions and to solve exercises. For this purpose the statistical evaluation utilizing the log-linear models is used. The most common errors in the theoretical part are presented.

Česky

Tento článek analyzuje výsledky testů, které hodnotí znalosti studentů základních matematických oborů na Vysoké škole ekonomické a Vysoké škole finanční a správní v Praze. Je testován vztah mezi znalostmi definic a schopností řešit cvičení. Tento článek se zaměřuje na teoretickou část posuzováním schopnosti formulovat definice a analyzovat vztahy mezi studiem teorie, schopností formulovat definice a řešit cvičení. Pro tento účel se používá statistické vyhodnocení využívající log-lineární modely. Zobrazují se nejběžnější chyby v teoretické části.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 03:30