ROSENLACHER, Pavel, Jaromír TICHÝ a Michal TOMČÍK. EEG studies of the effect of noise on the process of conscious learning. Acta Oeconomica Universitatis Selye. Komárno: the Faculty of Economics of J. Selye University, roč. 5, č. 2, s. 182-193, 209 s. ISSN 1338-6581. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název EEG studies of the effect of noise on the process of conscious learning
Název česky EEG studie vlivu hluku na proces vědomého učení
Autoři ROSENLACHER, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí), Jaromír TICHÝ (203 Česká republika, domácí) a Michal TOMČÍK (203 Česká republika, domácí).
Vydání Acta Oeconomica Universitatis Selye, Komárno, the Faculty of Economics of J. Selye University, 2016, 1338-6581.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/04274644:_____/16:#0000192
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky Eye Tracking, neuromarketing, vedomé učenie, EEG mozgu, hluk
Klíčová slova anglicky Eye Tracking; neuromarketing; conscious learning; brain EEG; noise
Štítky AR 2016-2017, ERIH, xJ4
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 13. 6. 2017 12:54.
Anotace
Táto štúdia sa venuje vplyvu okolitého hluku a naopak prostredí bez hluku na proces vedomého učenia. Vnímanie, prijímanie a zapamätanie nových informácií je kľúčové pre väčšinu činností, ktoré človek vykonáva. Proces vedomého učenia je najviac viditeľný predovšetkým v škole. Cieľom tejto štúdie je overiť vplyv školského hluku na študentov a účinnosti ochrany pred týmto hlukom. Jednou z možností praktickej aplikácie neuromarketingu je prispievať k vyššej efektivite učenia, tak aby zapamätanie si učiva bolo čo najefektívnejšie.
Anotace česky
Tato studie se zaměřuje na vliv okolního hluku a naopak na prostředí vědomého učení bez hluku. Vnímání, příjem a zapamatování nových informací je zásadní pro většinu činností, které člověk provádí. Proces uvědomění si učení je nejsilnější ve škole. Cílem této studie je ověřit vliv školního hluku na studenty a účinnost ochrany před tímto hlukem. Jedním z možných praktických aplikací neuromarketingu je přispět k větší efektivitě učení, takže zapamatování je co nejúčinnější.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 01:13