Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{5812, author = {Novák, Josef and Petrů, Naděžda}, address = {Znojmo}, booktitle = {Sborník příspěvků z 11. ročníku mezinárodní vědecké konference Nové trendy New Trends 2016}, edition = {1.}, editor = {prof. František Ochrana a Ing. Věra Plhoňová, Ph.D}, keywords = {Textile manufacturer; new trends; production assortment; product strategy; undertaking}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Znojmo}, isbn = {978-80-87314-85-2}, pages = {371 - 380}, publisher = {SOUKROMÁ VYSOKÁ ŠKOLA EKONOMICKÁ ZNOJMO s.r.o}, title = {Tradice a trendy v české výrobě textilu – perspektivní oblasti pro podnikání}, year = {2017} }
TY - JOUR ID - 5812 AU - Novák, Josef - Petrů, Naděžda PY - 2017 TI - Tradice a trendy v české výrobě textilu – perspektivní oblasti pro podnikání PB - SOUKROMÁ VYSOKÁ ŠKOLA EKONOMICKÁ ZNOJMO s.r.o CY - Znojmo SN - 9788087314852 KW - Textile manufacturer KW - new trends KW - production assortment KW - product strategy KW - undertaking N2 - Extrémně rychlý vývoj technologií a hlavních změn globálních i lokálních trhů měl i nadále bude mít dopad na existenci mnoha průmyslových odvětvích. Vědeckým cílem tohoto příspěvku je poukázat na změny, kterými prošly české - především rodinné - textilní firmy. Analyzovat kroky, které jsou nutné za účelem diverzifikace rizika podnikání. Prokázat, že textilní společnosti, pokud splní požadavky trhu, tj rozšiřování a inovaci své produktové řady, která nabízí originální a kvalitní výrobky, splňují předpoklady pro dlouhodobý úspěch a příležitost prosadit se na vysoce konkurenčních mezinárodních trzích a mohou také prokázat, že textilní průmysl v České republice může být slibnou obchodní oblastí. Tento článek byl vypracován na základě obecných teoretických vědeckých metod, včetně metod analýzy primárních dat, příkladů dobré praxe, srovnání, obdobně odvozování, generalizace, expertních odhadů. Tato studie přispěla k pochopení, že pokud čeští majitelé a rodinní příslušníci v textilních firmách využívají nástroje trendů v oblasti řízení a komunikace, nových výrobních technologií, pokud je vhodnou formou prezentují, apelují na kvalitu svých výrobků, podporují upřímnou, trvalou a systematickou práci, mají velkou šanci soutěžit s výrobky pocházejícími z Asie. Tyto závěry vyvodili autoři především na základě osobní zkušenosti a autorské činnosti o české textilní firmě Tylex Letovice, a.s. ER -
NOVÁK, Josef and Naděžda PETRŮ. Tradice a trendy v české výrobě textilu – perspektivní oblasti pro podnikání (Tradition and trends in Czech textile production – promising area for business). Online. In prof. František Ochrana a Ing. Věra Plhoňová, Ph.D. \textit{Sborník příspěvků z 11. ročníku mezinárodní vědecké konference Nové trendy New Trends 2016}. 1st ed. Znojmo: SOUKROMÁ VYSOKÁ ŠKOLA EKONOMICKÁ ZNOJMO s.r.o, 2017, p.~371 - 380. ISBN~978-80-87314-85-2.
|